Садівська громада
Сумська область, Сумський район

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ САДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОГОЛОШУЄ ПРО ПОЧАТОК ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ НА ПОСАДУ ДИРЕКТОРА САДІВСЬКОГО СІЛЬСЬКОГО БУДИНКУ КУЛЬТУРИ

Дата: 29.05.2023 14:09
Кількість переглядів: 66

ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ: Садівський сільський будинок культури Садівської сільської ради Сумського району Сумської області: 42343, Сумська область, Сумський район, село Сад, вулиця Паркова 1.

ВИМОГИ: Директором може бути особа, яка має вищу освіту і стаж роботи у сфері культури не менше як 3 роки, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ: Визначає, планує, здійснює і координує всі види діяльності клубного закладу. Організує роботу і ефективну взаємодію структурних підрозділів клубного закладу. Відповідно до чинного законодавства забезпечує виконання основних напрямків культурно-освітньої та дозвіллєвої діяльності серед населення. Організує вивчення і впроваджує в практику нові форми і методи культурно-освітньої роботи та організації дозвілля, всебічно сприяє розвитку ініціативи й самодіяльності населення; створює сприятливі умови для творчої діяльності різних категорій населення, дбає про підвищення ролі і значення клубного закладу, як осередку збереження, відродження й розвитку національних культурних традицій, звичаїв та обрядів, зокрема, місцевих, історичної спадщини краю.

          Діє від імені клубного закладу. Представляє його інтереси в державних, кооперативних, комерційних підприємствах, установах, громадських організаціях, судових і арбітражних органах. Забезпечує доцільне використання коштів, зберігання закріпленого за клубним закладом майна. В межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників. Вирішує всі питання в межах наданих йому прав, доручає виконання окремих організаційно-господарських функцій іншим посадовим особам.

          Вживає заходів щодо забезпечення клубного закладу кваліфікованими кадрами, найкращого використання знань та досвіду працівників, створення безпечних і сприятливих умов праці. Забезпечує додержання законності, активне використання правових засобів удосконалення управління, зміцнення договірної дисципліни і обліку.                                                                                                Визначає загальну чисельність працівників, структуру та штати, посадові обов’язки та посадові оклади (тарифні ставки) працівників та виконує інші обов’язки передбачені чинним законодавством.

 

ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ УЧАСТІ У СПІВБЕСІДІ ТА ПРИЗНАЧЕННЯ НА ПОСАДУ:

          1) автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

          2) мотиваційний лист довільної форми;

          3) копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;

          4) копія диплома про вищу освіту;

          5) копія трудової книжки або документа, який містить відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;

          6) копія відповідного військово-облікового документа – у випадках, передбачених законодавством;

          7) будь-які інші документи за бажанням кандидата.

 

СТРОК ЗДІЙСНЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ: Призначення на посаду директора здійснюється за результатами співбесіди по строковому трудовому договору (контракту) до дня призначення на посаду переможця за результатами конкурсу, але не пізніше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.

 

УМОВИ ОПЛАТИ ПРАЦІ: Посадовий оклад - 6567 грн та доплати, надбавки, інші виплати, передбачені наказом Міністерства культури України від 18.10.2005 № 745 та іншими актами законодавства.

ПОРЯДОК ТА СТРОК ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ: документи подаються кандидатами особисто або надсилаються на адресу електронної пошти відділу культури, молоді та спорту управління освіти, культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району Сумської області: cultura_sad@ukr.net. Документи приймаються з 26.05.2023 по 26.06.2023 включно.

Для отримання детальної інформації звертатися за телефоном: +380508083791, контактна особа: Холодьон Юрій Миколайович.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь