Садівська громада
Сумська область, Сумський район

АНАЛІЗ РОБОТИ ВІДДІЛУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ САДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗА ПЕРІОД З 01.01.2023 ПО 31.03.2023

Дата: 10.04.2023 14:00
Кількість переглядів: 362

У відділі проводиться щоденно прийом громадян з питань надання усіх видів держаної соціальної допомоги, пільг та компенсацій населенню, а також облік ВПО.

 За 1 квартал 2023 року всього прийнято 304 комплекти документів з питань надання допомоги при народженні дитини, допомоги в зв’язку з вагітністю та пологами, допомоги малозабезпеченим сім’ям та одиноким матерям, адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам, допомоги, особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, допомоги по догляду за психічно хворими, допомоги особам з інвалідністю,  компенсації « муніципальна няня» та «пакунок малюка», допомоги на дітей, над якими встановлена опіка чи піклування, допомоги на оздоровлення та харчування ліквідаторам ЧАЕС, допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях, пільг та компенсацій, заяви на реабілітацію дітей з інвалідністю, заяви на оздоровлення дітей пільгових категорій населення, заяви на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, заяв на забезпечення санаторно-курортними путівками окремих категорій громадян, заяви про взяття на облік ВПО).

Протягом звітного періоду відділ соціального захисту населення Садівської сільської ради  формував особові справи в електронному вигляді відповідно до наказу Міністерства  соціальної політики України від 19.09.2006р. №345 для подальшої передачі їх до управління соціального захисту населення Сумської РДА та ПФУ Сумської області через програмний комплекс «Соціальна громада»,  як того вимагає законодавство. До УСЗН Сумської РДА сформовано 163 справи щодо призначення допомоги, до ПФУ 89 справ щодо призначення субсидії та 12 справ щодо призначення пільг, 41 справа щодо обліку ВПО.

Протягом звітного періоду спеціалістами відділу надано консультацій громадянам з питань соціального захисту населення 363 особам, в тому числі в телефонному режимі, видано 35 довідок та повідомлень про призначення (не призначення) та отримання допомоги, субсидії, отримано в управлінні для видачі особам 5 посвідчень дітям з інвалідністю та з особам з інвалідністю з дитинства, 1 посвідчення членам з багатодітних сімей, 1 посвідчення членам сімей загиблих.

Щомісяця з 1 по 5 число приймаються  заяви, повідомлення щодо отримання компенсації за прихисток ВПО. Ведеться наповнення державного реєстру «Прихисток» та щомісячне звітування у цьому напрямку. У звітному періоді було прийнято та занесено до реєстру 45 заяв та повідомлень.

До Фонду соціального захисту інвалідів сформовано та передано 13 справ з питань надання ТЗР (технічних засобів реабілітації).

Відділом ведеться моніторинг у розрізі категорій населення.

Підготовлено та передано до УСЗН Сумської РДА близько 56 заяв, довідок та повідомлень різного характеру.

Підготовлено 6 статей для розміщення на веб-порталі Садівської сільської ради.

Для виконання заходів програми було заключено договори з Укртелекомом.

На постійній основі проводилося щотижневе, щомісячне та щоквартальне звітування перед Департаментом соціального захисту населення Сумської ОДА та управлінням соціального захисту населення Сумської РДА у вигляді листування (25 листів, 30 таблиць в електронному вигляді).

Сформований пакет документів для взяття на обслуговування особи, яка потребуює надання соціальних послуг (1 особа) КУ «Центр надання соціальних послуг Садівської сільської ради». На кінець звітного періоду КУ «Центр надання соціальних послуг Садівської сільської ради» обслуговується 120 осіб.

 У звітному періоді КУ «Центр надання соціальних послуг Садівської сільської ради» внесено через ЄІССС (Єдина інформаційна система соціальної сфери) до державного реєстру надавачів соціальних послуг. В подальшому планується внесення отримувачів соціальних послуг та робота безпосередньо в реєстрі.

Сформовано 1 пакет документів та передано до ДСЗН м. Суми для влаштування особи до будинку- інтернату.

Комісією з питань соціального захисту населення з метою виконання заходів Програми проведено 1 засідання, на якому було розглянуто 45 звернень громадян з питань надання одноразової матеріальної допомоги.

Мобільною бригадою соціально-психологічної допомоги, особам які постраждали від домашнього насильства здійснено 12 виїздів та  складено 12 актів щодо вчинення насильства .

З метою виконання заходів Програми прийнято 8 пакетів документів (первинне звернення), призначена виплата 28 особам з початку року, 2 особам відмовлено в призначенні відповідно до постанови КМУ від 23 вересня 2020 р. № 859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі».

Протягом звітного періоду під час воєнного стану відділом соціального захисту населення Садівської сільської ради та гуманітарним штабом Садівської сільської ради  була роздана гуманітарна допомога 5451 особам, в тому числі ВПО. На постійній основі ведеться моніторинг, контроль та звітування щодо отримання та роздачі гуманітарної допомоги.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь