A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Садівська громада
Сумська область, Сумський район

Виконання бюджету Садівської сільської територіальної громади за січень-червень 2021 року

Дата: 05.07.2021 14:00
Кількість переглядів: 84

Виконання бюджету Садівської сільської територіальної громади за січень-червень 2021 року

         За січень-червень 2021 року до бюджету Садівської сільської територіальної громади надійшло 48411,1 тис.гривень, у тому числі до загального фонду – 47836,4 тис.гривень, до спеціального фонду – 574,7 тис.гривень.

         В частині зарахування міжбюджетних трансфертів отримано:

         освітню субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам у сумі 15598,8тис.гривень;

         субвенцію з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету- 42,6 тис.гривень;

         субвенцію з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 138,2 тис.гривень.

         Інші субвенції надійшли в обсязі 462,3 тис.гривень.

         Податків, зборів та інших платежів загального фонду зараховано у сумі 31594,5 тис.гривень, що становить 126,2% до плану звітного періоду. Додатково до показників, врахованих в помісячному розписі на січень-червень 2021 року, отримано 6554,4 тис.гривень, які згідно статті 78 Бюджетного кодексу України можливо спрямувати на збільшення видатків.

         Податку та збору на доходи фізичних осіб, основного джерела наповнення доходів бюджету (питома вага в надходженням власних доходів за 6 місяців - 66,6%), надійшло 21055,6 тис.гривень, що складає 135,3% до плану звітного періоду (+5499,1 тис.гривень). Додаткові надходження зумовлені залученням нового платника та сплатою ПДФО від виплати дивідентів.

         Місцеві податки та збори перераховані платниками у сумі 9460,9 тис.гривень (питома вага-29,9%), відповідно план звітного періоду виконано на 108,1% (+707,5 тис.гривень). Надходження в розрізі податків склали:

         податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 714,7 тис. гривень;

         плата за землю – 4065,7 тис.гривень;

         транспортний податок з юридичних осіб  - 39,6 тис.гривень;

         єдиний податок від платників І-ІІІ групи – 2901,2 тис. гривень;

         єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників – 1739,7 тис.гривень.

         Інші власні доходи загального фонду склали 1078,0 тис.гривень (рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів 140,5 тис.гривень, акцизний податок – 724,6 тис.гривень, неподаткові платежі – 212,9 тис.гривень).

         Протягом звітного періоду на фінансування видатків загального фонду бюджету спрямовано 45485,4 тис. гривень з урахуванням трансфертів з державного та місцевих бюджетів, що забезпечило виконання показників видаткової частини бюджету на 54,1% планового обсягу бюджетних асигнувань з урахуванням змін.  Видатки спеціального фонду склали 872,9 тис. гривень або 23,1%.

           На соціально-культурну сферу спрямовано видатки загального фонду в сумі 36761,6 тис. гривень (80,8% від загальної суми видатків),  у тому числі:

  на  освіту – 30880,0 тис. гривень;

  на охорону здоров’я – 2875,9 тис. гривень;

          на соціальний захист та соціальне забезпечення –1411,8 тис. гривень;

  на культуру і мистецтво – 1516,9 тис. гривень;

  фізична культура і спорт – 77,0 тис. гривень.

Крім фінансування соціально-культурної сфери, кошти загального фонду бюджету сільської територіальної громади були використані на державне управління – 6181,8  тис. гривень (13,6%), житлово-комунальне господарство – 644,1 тис. гривень (1,4%).

У звітному періоді з бюджету надано інші субвенції з місцевого бюджету– 707,5 тис. гривень, що становить 1,6% загальної суми видатків.

Державному бюджету передана реверсна дотація у сумі 1190,4 тис.гривень (2,6%).

  Захищені статті видатків за звітний період профінансовано у сумі 38641,8 тис. гривень:

 на заробітну плату з нарахуваннями – 36606,3 тис. гривень;

 на медикаменти та перев`язувальні матеріали – 7,7 тис. гривень;

 на продукти харчування – 804,0 тис. гривень;

 на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1223,8 тис. гривень.

        Фінансування заробітної плати проведено вчасно та в повному обсязі, заборгованість по бюджетних установах станом на 01.07.2021 відсутня.

 

  Начальник управління                                                  Наталія СЕНЧЕНКО

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь